torsdag, mars 5

Fixat

Med lite backup från Linköping fick jag till slut min kamera att fungera igen. Tack för hjälpen!!

Halv 6 kände Hannah för att gå upp i morse. Efter en alldeles för kort natt som spenderades i min säng av Hannah så var de bara att gå upp när jag kände sparkarna i ryggen. Och denna morgon kunde inte ens Teletubbies roa den unga damen. Så nu har vi ätit frukost och ska snart ta en promenad så Hannah får sova lite i vagnen.

Idag blir de lugnt på förmiddagen och jobb i eftermiddag/kväll. Mamma kommer och tar Hannah så jag får lite jobb gjort.. Tack.

Jag har lagt upp massa leksaker till Hannah i soffan för att hon ska kunna roa sig. Mitt deciliter mått råkade komma med och de är tydligen den roligaste leksaken av dom alla. Kanske borde sätta henne i köket istället och sluta köpa nya saker till henne....?

Inga kommentarer: