onsdag, mars 11

Tvättid.

Vi kommer aldrig komma iväg och tvätta om Hannah ska hålla på att sova såhär. Numera vaknar jag innan henne och får ligga och vänta på att lilla Hannah ska vakna så vi kan börja vår dag. Hade tvättid från klockan 7 idag med men då låg vi båda två och sov så gott. Får se när vi hinner ta de då...

Idag blir de jobb hemmifrån och sen babysång klockan 1. Känns som om sångerna börjar bli lite tjatiga och Hannah mest verkar bry sig om dom andra barnen. Men vad gör man inte.

Ni har frågat hur de går med ammingen. Och den fortsätter att försvinna mer och mer. För någon vecka sen ammade hon även på natten men jag har nu börjat sluta med de. Inatt vaknade hon första gången kring halv 2 efter de att jag la henne vid 7 så då fick hon välling. Det är säkert inte rätt sätt att göra de på, men de funkar för oss då hon sov till klockan 6 sen. Och fick då somna om i min säng. Men jag försöker verkligen hålla på att sluta amma helt nu då jag vill ha mina bröst utan mjölk. Men man inser mer och mer ut enkelt de var när man ammade och de är inte utan saknad som jag slutar.

God morgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ju sagt att jag kan hjälpa dig med tvätten..!! Svälj din stolhet och våga be om hjälp...!!
Okej..!!

Kram på er och ha en bra dag..!!