torsdag, november 12

update

Jag känner lite ångest över att jag inte skriver lika mycket som tidigare, och jag ber om ursäkt för de.

Idag lämnade jag av Hannah på dagis kring halv 9 hade sedan tänkt att åka hem, duscha och ta mig upp till universitet men efter en lite krånglig natt så beslöt jag mig för att sova en stund istället.

Tog mig i alla fall iväg upp på stan och sen vidare och handla. Plockade upp Hannah på vägen hem och sen bar de av hemmåt. Vi lagade fiskpinnar och potatismos med lingonsylt. Hannah avfärdade moset men tryckte säkert i sig 5 fiskpinnar. Hon ligger nu och sover i sin säng och jag hoppas nätterna kommer bli lugnare igen.

Jag ska nu ladda min kamera, sen ska ni få bilder!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt att du börjat skriva igen...saknar dina inlägg om ditt vardagsliv. Sov gott....