fredag, november 13

lååång dag

Idag har dagen varit väldigt lång, både för mig och för Hannah. Lillungen vaknade redan tio över sex och jag låg kvar i sängen 10 min medan Hannah tittade på Postis Per eller vad de nu är som går på tv så tidigt. Sen dusch och välling i sängen innan de var dags att bege sig till dagis. Jag åkte direkt därifrån till skolan för ett tidigt seminarium. Hann faktiskt med en snabb fika med en kollega innan de var dags att möta upp Elisabeth på NBV. Vi passade på att äta lunch och diskutera frågorna gällande utfrågningen av Barnombudsmannen. Vi sprang iväg till slottet för att möta upp våra duktiga tjejer som modigt ställde sig på scenen med frågor i högsta högg. En arbetare från BRIS och självaste Barnombudsmannen var på plats och våra ungdomar skötte sig galant.

Sen bar de äntligen väg hemmåt och hann med att diska och dammsuga innan mormor och morfar kom hem med Hannah.

Nu ligger ängeln och sover sen en timme tillbaka, hon var helt slut. Så jag ser framåt en tidig morgon i morgon..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var sååå mysigt att ha er här igår. Hannah har blivit så stor...man fattar inte att tiden går så fort. Hoppas du får en bra dag idag...vi åker till Habo nu.

Kram // Mam